معجزات حضرت فاطمه سلام الله علیها


اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِيِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي کُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



فاطمه کیست ؟

در این قسمت به طور خلاصه به ذکر چند مورد ازمعجزات و مشاهدات بانوی بزرگ روزگار می پردازیم که از منظر صاحبان خرد و انصاف قابل تردید نیست و جایگاه ارزشی حضرت زهرا سلام الله علیها را به اثبات میرساند .

 1 . سخن گفتن در هنگام ولادت

حضرت فاطمه سلام الله علیها هنگام ولادت چون بر زمین قرار گرفت لب به سخن گشود و به وحدانیت خدای تعالی ،نبوت پدر ، امامت شوهر و فرزندانش گواهی داد .

2 . مشاهدات غیبی

امام صادق علیه السلام درباره مشاهدات غیبی و کرامات حضرت زهرا در واپسین لحظات حیات آن بانوی شهیده چین فرودند : آن هنگامی که فاطمه سلام الله علیها جان می سپرد ، ساعت بین مغرب و عشا بود . زمان احتضار نگاه تندی کرد و فرمود : سلام بر جبرئیل ، سلام بر رسول خدا ، خدایا با رسول خدا هستم ، خدایا در رضوان و جوار رحمت تو و در خانه سلام هستم . سپس به حاضران فرمود : آیا آنچه می بینم ، شما هم می بینید ؟ حاضران گفتند : ای دختر رسول خدا چه می بینی ؟ فرمود : اکنون اهل آسمان را با موکب ها و هیات های خود می نگرم و نیز جبرئیل را می بینم و رسول خدا را می نگرم که می فرماید : ای دخترم نزد ما بیا ، آنچه که از نعمت ها و رضوان الهی در پیش داری ، برای تو بهتر است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:,ساعت 15:50 توسط مهدی| |


Power By: LoxBlog.Com